Raamatupidamisteenus
Meie eesmärk on muuta raamatupidamine arusaadavaks ja muretuks. Tagame, et kõik aruanded, maksud ja kohustused on korrektselt täidetud – nii saad sina keskenduda oma põhitegevusele.
Ettevõtetele
-
Igapäevane pearaamat & kanded – ostu- ja müügiarved, kassa, ettemaksed, parandused.
Ostuarved – koostamine, vastuvõtt, kooskõlastus, e-arved, tasumiste graafikud, viiviste arvutamine.
Müügiarved – arvete väljastus (soovi korral), laekumiste jälgimine, meeldetuletused.
Pangakanded – automaatika + manuaalne kontroll; mitme konto tugi.
Kuu sulgemine – perioodi lukustamine, vigade kontroll, põhjalik kuuülevaade juhile.
Aastaaruanne – bilanss, kasumiaruanne, lisad; kooskõlastus juhatusega.
-
Palgalehed ja väljamaksed – kinnitustsükkel, konfidentsiaalsus.
Puhkused & haigused – arvestus, aruandlus, seadusest tulenevad nüansid.
Töövõtulepingud / käsundus – maksustamine, aruanded.
Tööjõukulude analüüs – osakondade, projektide või klientide lõikes.
-
Käibemaks – käibedeklaratsioonid, tagastusnõuded
Tööjõumaksud – TSD ettevalmistus/esitamine, puhkusereservid, hüvitised.
-
Põhivara – amortisatsioonigraafikud, jääkväärtused.
Ladu & omahind – FIFO/teine meetod, inventuuride tugi, kaonduse analüüs.
Kulude jaotused – osakonnad, projektid, kulukeskused; finantsdistsipliin
-
Juhtaruanne – kasumlikkus, marginaalid, kulude struktuur, võrdlus eelarvega.
Rahavoog (cash flow) & prognoos – sisse-/väljamaksete vaade, stsenaariumid.
Eelarvestamine – baasmudel, analüüs.
Projektide/valdkondade arvestus – tulud-kulud segmentide kaupa, sisemised aruanded.
-
Esmane nõustamine – kontoplaan, algsaldod, andmete puhastus.
Süsteemi- ja töövoo disain – paberivaba, e-arved, kinnitusringid.
Igapäevane tugi – igapäevane tugi kokkulepitud kanali kaudu.
-
E-arved / ostuarvete automaatne import ja kirjendamise reeglid.
Pangaliidesed – automaatne, maksefailid.
Dokumendihaldus – digitaalne arhiiv.
Korteriühistutele
-
Igakuine raamatupidamine – kõik laekumised, kuludokumendid ja arved korrektselt kirjendatud.
Remondifondi ja halduskulude arvestus – kogume, jaotame ja jälgime vahendeid vastavalt seadusele ja otsustele.
Kütte-, vee- ja elektrikulude jaotus – vastavalt näitudele, m² või kokkulepitud meetoditele.
Laekumiste jälgimine – liikmete maksete kontroll ja võlglaste nimekirja haldamine.
-
Maksudeklaratsioonid – vajadusel TSD ja käibemaksu arvestus (nt kui on üüripinnad).
Aastaaruanded – koostame majandusaasta aruande Äriregistrile.
Juhtaruanne juhatusele – igakuine koond ülevaade ühistu tuludest, kuludest ja laekumistest.
Läbipaistev aruandlus liikmetele – juurdepääs kogu ühistu asjaajamisele.
-
Maksete meeldetuletused – võlglastele saadetakse õigel ajal teated.
Intresside arvestus – vastavalt ühistu põhikirjale või otsusele.
Koostöö juristidega või maksekäsu avalduste koostamine – vajadusel ametlik protsess võlgnikega
-
Igapäevane nõustamine – vastused raamatupidamise ja maksude küsimustele.
Koosolekute ettevalmistamine – finantsaruanded ja seletused üldkoosoleku jaoks.
Otsuste elluviimise tugi – kulujaotuse muudatused, erifondid, laenude kajastamine.
-
Suurte remontide ja renoveerimiste arvestus – eraldi jälgimine ja aruandlus liikmetele.
Laenude ja toetuste arvestus – sh KredEx, pankade laenud, toetused.
Sihtotstarbelised fondid – eraldi kulude jälgimine (nt katusefond, trepikodade remont).
-
Kontrollmehhanismid – kooskõlastusprotsessid juhatusega.
Auditi tugi – dokumentide ja aruannete ettevalmistus audiitorile.
Digiarhiiv – kõik dokumendid digitaalselt ja kättesaadavad.
-
E-arved ja püsikorraldused – lihtne ja õigeaegne arveldamine.
Pangaliidesed – automaatne
Näitude kogumine – vajadusel integreerimine
Mittetulundusühingutele
-
Igakuine arvestus – kõik tulud ja kulud, sh liikmemaksud, annetused ja toetused.
Põhitegevuse ja projektide eristamine – selge jälgimine, et liikmetel ja toetajatel oleks arusaadav, kuhu vahendid kulusid.
Kassa- ja pangakannete kajastamine – igapäevased liikumised dokumenteeritud ja kontrollitud.
-
Aruanded liikmetele – lihtsas ja arusaadavas vormis regulaarne ülevaade.
Projektipõhine aruandlus – täpne ja detailne aruandlus rahastajatele (KÜSK, EAS, Euroopa Liidu fondid jne).
Majandusaasta aruanne – koostamine jÄriregistrile.
-
Sihtotstarbeliste toetuste jälgimine – eraldi arvestus, et raha kasutus vastaks lepingule.
Annetuste kajastamine – erisused maksustamisel ja aruandluses.
Projektide eelarve vs tegelik – aitab juhtidel ja rahastajatel näha, kas plaan ja kulud on tasakaalus.
-
Igapäevane nõustamine – vastused raamatupidamise ja maksuküsimustele.
Eelarve koostamise tugi – aitame seada realistliku ja läbipaistva eelarve.
Koosolekute ettevalmistamine – selged aruanded ja numbrite seletused üldkoosolekuks.
-
TSD ja tööjõumaksud – kui MTÜl on töötajaid või juhatuse liikmetele makstakse tasu.
Käibemaksuarvestus – vajadusel (nt majandustegevus või üüripinnad).
-
E-arvete vastuvõtt ja saatmine – vähendab käsitööd ja vigu.
Pangaliidesed – atomatiseeritud.
Dokumendihaldus – digitaalne arhiiv, et kõik liikmed saaksid vajadusel vaadata aruandeid.
-
Veebikohtumine – kaardistame MTÜ tegevuse ja projektid.
Dokumentide üleandmine – alustame olemasoleva arvestusega.
Igakuine töövoog – kanded, aruandlus, projektide jälgimine.
Läbipaistvus ja usaldus – liikmetele ja rahastajatele selged aruanded.scription
Soovid rohkem teada?
Tahad teenuste kohta rohke teada? Saada meile oma küsimus ja saad kindlasti ka vastuse.